شنيده‌ام پرسپوليس مرا نمي‌خواهد.دوست دارم بمانم

مهرداد اولادي مهاجم پرسپوليس که فصل خوبي را پشت سر نگذاشت يک سال ديگر با اين تيم قرارداد دارد ولي هنوز تکليفش مشخص نيست و او هم مثل خيلي‌ها منتظر اعلام فهرست مصطفي دنيزلي است.

اولادي در مورد وضعيتش مي‌گويد:« فعلا که از سوي باشگاه تماسي با من گرفته نشده و اين در حالي است که يک سال ديگر قرارداد دارم. حالا بايد بنشينم و با مسوولان باشگاه صحبت کنم تا تکليفم مشخص شود. اين در حالي است که از فصل گذشته 30 درصد از مبلغ قراردادم باقي مانده است.»


از اولادي مي‌پرسيم که آيا تمايلي داري فصل بعد در پرسپوليس بماني و او مي‌گويد:«‌ خيلي دوست داشتم امسال خودم را نشان دهم ولي اتفاقاتي افتاد و مصدويت‌ها باعث شد فصل بدي را پشت سر بگذارم دوست دارم در پرسپوليس بمانم ولي از گوشه و کنار شنيده‌ام که اين باشگاه مرا نمي‌خواهد ولي با اين حال اگر مرا بخواهند حاضرم که بمانم. من فصل قبل خيلي مصدوم شدم و اگر اين اتفاقات برايم نمي‌افتاد بهترين بازي‌ها را انجام مي‌دادم.»

اولادي در پاسخ به اين سوال که رفتار مصطفي دنيزلي با تو چگونه بود مي‌گويد:«‌ زماني که مصدوم نبودم توسط اين مربي به بازي گرفته مي‌شدم و فکر مي‌کنم از عملکردم راضي بود. دنيزلي هيچ وقت از من ايراد نگرفت يا رفتار منفي نداشت ولي بعد از مصدوميتم طبيعي بود که فراموش شوم. با اين حال معتقدم که او يک مربي بزرگ است.»

اولادي در پايان حرف‌هايش در مورد جروبحث‌هاي رسانه‌اي‌اش با ايمون زايد مي‌گويد:« من بهترين دوست ايمون هستم و اين را مي‌توانيد از خودش بپرسيد. وقتي او به پرسپوليس آمد خيلي چيزها را من برايش ترجمه مي‌کردم و به او کمک کردم تا با شرايط پرسپوليس و فوتبال ايران آشنا شود. خبرنگاري از من پرسيد که چرا زايد تحرک ندارد ولي گل مي‌زند که من هم گفتم او در نوک خط حمله بازي مي‌کند و نمي‌دود ولي مهاجمان کناري دوندگي دارند. من اصلا از اين حرف منظور بدي نداشتم.»

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا